Arbeidsmarktcampagne Schoonmaak Je Rijk groot succes

Persbericht 4 oktober 2022

Arbeidsmarktcampagne Schoonmaak Je Rijk groot succes

Deel één van de arbeidsmarktcampagne schoonmaakjerijk.nl van Schoonmakend Nederland is ten einde. Een groot succes. Met de helft van het gestelde budget zijn bijna alle doelstellingen om studenten te attenderen op én interesseren voor een bijbaan in de schoonmaak overtroffen. De verschillende video’s zijn bij elkaar meer dan 23 miljoen keer vertoond.

Expert

SnapChat bleek hét medium om jongeren te bereiken. In totaal hebben afgelopen maand ruim 110.000 jongeren de website schoonmaakjerijk.nl bezocht (doelstelling 100.000 bij dubbel budget). 7.000 mensen bezochten de bijbehorende vacaturewebsite en 2.000 jongeren lieten hun gegevens achter voor een ‘match’. Dit is bijzonder hoog voor een campagne die gericht is op ‘bewustzijn’ en niet op ‘actie’, ook wel conversie genoemd.

In februari start ‘flight 2’. Tot die tijd evalueert Schoonmakend Nederland de resultaten om de campagne verder te optimaliseren en verschuift de inspanning naar meer conversie op de aangeleverde vacatures. Schoonmakend Nederland roept haar leden op ook de komende maanden zoveel mogelijk #bijbaanvacatures aan te leveren.

Dat kan via dit aanmeldformulier:

Aanmeldformulier

Gerelateerd