Over Webinar Digital Arbeidsmarkt Intelligence

Webinar Digital Arbeidsmarkt Intelligence

Ontdek in één uur hoe je zo effectief en efficiënt mogelijk die nieuwe medewerker voor jullie bedrijf vindt. Leer aan de hand van unieke data wat dat mag kosten aan tijd, geld en moeite. En hoe je zelf aan de slag kunt met jullie eigen data – ook als je nog niet zover bent daarmee.

Centrale vraagstelling: hoe vind je sneller de perfecte kandidaat en hoe kun je wervingskosten relatief eenvoudig reduceren (tot zelfs halveren).

Donderdag 13 maart delen Ontdek de Schoonmaak, Social Cleania en Recruition hun data. We geven een exclusief kijkje achter de schermen. We laten zien wat schoonmaakbedrijven gemiddeld nu investeren in de diverse wervingskanalen. Bovendien delen we tal van concrete tips die je direct in de praktijk kunt toepassen.  

Resultaat

Aan het einde van deze één uur durende sessie weet je waar je op kunt sturen in analytics. Ook heb je een goed inzicht in wat je kunt doen om de return on investment te vergroten in relatie tot: jobboards, social media en applicant tracking systemen.

Deelname is gratis. Wel geldt een maximum aantal deelnemers, dus schrijf je vandaag nog in.

Meten is weten

Hoe meet je nu goed door wat je huidige kosten per sollicitant zijn? En belangrijker nog, wat heeft die nieuwe collega uiteindelijk aan totale investering in arbeidsmarktcommunicatie gekost? We zoomen in op Costs per Click, Costs per Lead, Costs per Acquisition en Costs per Hire.

Ook krijg je een introductie in attributiemodeling: hoe versterken de verschillende kanalen elkaar? Waarom kun je nooit uitgaan van de data van op zichzelf staande bronnen als vacatureplatformen, Google Ads en Social media? Neem voortaan het heft in eigen hand!

Doelgroep: HR, recruiters en eigenaren schoonmaakbedrijven

Deelname aan dit webinar is kosteloos. 

Let op: vol is vol. Schrijf je hier in. Dan sturen we je een bevestiging en tijdige reminder inclusief link naar de Teams-vergadering. We kijken uit naar je deelname!

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden